Hallo allemaal,
Hier dan de indeling van de kantinediensten tot aan de start van het zaalseizoen!!
Ik heb geprobeerd alles zo eerlijk mogelijk te verdelen.
Als je bent ingedeeld op een dag of tijdstip die niet uitkomt, dien je ZELF vervang te regelen, bij iemand van je team of een andere ouder van het team van je kind.
In de kantine boven de kassa hangen instructies voor zowel het opstarten als afsluiten van de kantine
Er is een nieuw kassasysteem, deze is heel eenvoudig te bedienen!! Volg de instructies op het beeldscherm.
Opstarten van de kassa kun je doen volgens het briefje aan de kassa.
De sleutel kun je van te voren (in overleg) afhalen bij Caroline of Nel.
Zij zullen dan ook uitleggen hoe het alarm werkt en waar je het geldzakje voor in de kassa kunt vinden.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!!
Caroline
Caroline Braakhekke 655196/0642261788
carolinebraakhekke@outlook.com
Nel Koopman 227335
nelkoman@ziggo.nl
Zaterdag 1 Oktober
9.30 uur – 11.30 uur Caroline (sleutel) + Ouder Jelle Ubachs
11.30 uur – 14.00 uur Ouder Maud Lambriks + Ouder Maureen Drost
14.00 – einde Ouder Vigo Miedema + Ouder Jaap van Uitert
Zondag 2 Oktober
Keuken : Nel enPim
9.00 uur – 11.30 uur Ouders Renee van de Vinne + Ouders Bregje Singerling (sleutel)
11.30 uur – 14.00 uur Danielle de Goede + Marije
14.00 uur – einde Jacintha + Douwe
Zaterdag 8 Oktober
13.00 uur – einde Danielle Veenman en Caroline
Zaterdag 15 Oktober
9.00 uur – 12.00 uur Ouder Tygo de Boer (sleutel) + Ouder Amber van Zilt
Zondag 16 Oktober
Keuken : Nel en Pim
9.00 uur – 11.30 uur Caroline (sleutel) + Anita
11.30 uur – 14.00 uur Mike van Zilt + Kimberly Gerssen
14.00 – einde Inge H + Stefan ten Brug
Zondag 23 Oktober
10.30 uur – einde Caroline