De F-jes van KV Helios kampioen!

kampioensfoto-f1

15-10-2016 een dag waar ze naar toe hebben gewerkt.

De eerste wedstrijd hebben ze gelijk gespeeld, de andere gewonnen. Vandaag winnen, dan worden ze kampioen.

De wedstrijd begon spannend, de tegenstander verdedigde goed. De doelpunten kwamen langzaam. Even wennen aan een nat veld, dus een glibberige bal en  dat  met die kleine handjes. In het begin lukte het maar niet om de bal in de korf te krijgen. Heel langzaam kwamen ze op gang.  De goede en leuke samenwerking tussen Quentin, Tycho, Stijn, Piet en Tom zorgde voor de overwinning met 17-5.

Het kampioenschap werd natuurlijk gevierd, als verassing hadden de moeders gezorgd voor partypoppers, kindercampagne, medailles met snoep en taart. Wat zijn de jongens trots en de beker, die mogen ze allemaal om de beurt op school laten zien.

Met dank aan Renée, Michelle, Nils en Remco de trainers en coaches van de Fjes.

Anita (een trotse korfbalmoeder)