Helios scoort weer goed bij ontvangst scheidsrechters

De NKSV doet ieder jaar onderzoek naar hoe de scheidsrechter gastvrijheid bij de verenigingen is geregeld.

Een aantal van de aangewezen scheidsrechters melden hun ervaringen naar de NKSV.

In het afgelopen seizoen heeft Helios weer bewezen daar serieus mee om te gaan en is daardoor zeer positief beoordeeld met een 8.15.
Met name op ontvangst en nazorg is goed gescoord, gevolgd door respectvolle omgang door spelers met scheidsrechter.
Op de netheid van de kleedgelegenheid is iets minder goed gescoord.

Ontvangst was zeer gastvrij en hartelijk.Bij binnenkomst werd ik ontvangen door de dame achter de bar, die mij direct de sleutel van de scheidsrechterskleedkamer overhandigde en wat te drinken aanbood. Tijdens de wedstrijd waren beide ploegen sportief en vriendelijk. Na afloop opnieuw gebruik gemaakt van de schone kleedkamer en nog een broodje aangeboden gekregen omdat het rond lunchrijd was. Voor mij was het een hele prettige ervaring en ik heb de thuisploeg ook bedankt voor de hartelijke ontvangst!

De kleedkamer van de scheidsrechter  was men schijnbaar nog aan het verbouwen, toiletpot ontbrak. Douche was geheel koud. Consumptievestrekking is prima.

Een paar dagen voor wedstrijd kreeg ik van vereniging Helios een mail dat er richting Castricum wegafsluiting was,en tevens alternatieve route.Ook werd mij gevraagd of ik na afloop sate met Erwtensoep wilde hebben.Dat kon niet want ik had 85 jarig jubileum van mijn vereniging UKC VOGEL.Toen ruim 1 1/2 uur voor wedstrijd aankwam werdt ik opgewacht door SR begeleider van Helios.Er werd mij koffie aangeboden en de sleutel gegeven.Tevens begeleiden hij maar naar kleedruimte.In pauze en na afloop werd mij drank aangeboden.Een zeer correcte vereniging die weet hoe je met scheidsrechters om moet gaan.