Pofbonnen

U heeft ongetwijfeld gezien dat er een nieuwe kassa in de kantine van Helios staat. We zijn er erg blij mee! Hier worden tegenwoordig ook de pofbonnen in bijgehouden. We gaan hier vanaf heden ook actiever achteraan. Nadine Oudejans heeft een aantal zaken op zich genomen binnen de kantine beheercommissie.

Maandelijks zullen leden van haar een mail ontvangen als zij een ‘pof’-rekening open hebben staan bij KV Helios. Als de rekening boven de €100,00 euro komt, zullen leden ook gedurende de maand al een mail ontvangen. Dit om te voorkomen dat de openstaande rekeningen te hoog worden.

Als leden een overzicht willen krijgen van de bon is dit uiteraard mogelijk, dan hoeven leden dit alleen maar even aan te geven.

Bedankt alvast voor de medewerking!

Groet,

De beheercommissie