Return of the Legends – Legendarische reünie van 55 jaar korfbaltalent!

Heb je in het verleden wel eens bij Helios gekorfbald, maar ben je om wat voor reden dan ook gestopt? Denk je er over na om op een teamsport te gaan, maar weet je niet goed welke? Of ben je nog steeds lid van Helios en heb je gewoon zin in een dag vol gezelligheid? Kom dan op Hemelvaartsdag naar het Return of the Legends toernooi!

Return of the Legends is een korfbaltoernooi waar in teams van 4 tegen 4 op een 20x20m veld met beachkorfbalregels wordt gekorfbald. De legends staan deze dag centraal, mensen die ooit bij Helios gekorfbald hebben maar die de club nog wel een warm hart toedragen (en misschien ooit wel weer willen gaan korfballen!). Het toernooi vindt plaats op Hemelvaartsdag, donderdag 25 mei. De aanvang is om 14:30 en de laatste wedstrijden duren tot ongeveer 17:30. Daarna is er gelegenheid om je op te frissen voordat rond 18:00-18:30 de barbecue zal beginnen (mee-eten kan tegen een kleine vergoeding).

Zie je het niet zitten om het grasveld op je kicksen onveilig te maken? Dan kun je uiteraard ook rustig een balletje schieten, een potje Kubb spelen, mee doen met de kombifittraining en voor de jongste onder ons zal er zelfs een kids-training zijn of kun je lekker springen op het springkussen. En anders kun je altijd nog aan de zijlijn bijkletsen met andere Legends!

Opgeven kan met een heel team tegelijk (van 4-6 personen), of in je eentje als je liever door ons in een team geplaatst wordt. Klik hiervoor op de volgende link (wijzigingen kun je later nog doorgeven):