Van het bestuur

Afgelopen periode hebben we als bestuur weer een blik op de toekomst in geworpen. We hebben helaas nog geen goedwerkende glazen bol kunnen vinden… Het doel voor de start van het seizoen was om de gezelligheid binnen Helios weer terug te krijgen. Er is een nieuwe Activiteitencommissie in het leven geroepen en het Pinkstertoernooi wordt weer nieuw leven ingeblazen. We kunnen hier blij mee zijn! Het komende half jaar zullen we er nog leuke activiteiten op het programma staan. Er is een idee om met Helios het Guinness book of records te halen met de langste korfbalwedstrijd ooit. Er wordt nu onderzocht aan welke eisen we moeten voldoen.

Ook kunnen we melden dat er een vervanger voor Els Liefting is gevonden. Paul Wendt, beter bekend als de vader van Marije en Sabine en man van Daniëlle, gaat ons bestuur versterken als secretaris. Voorlopig zal hij meedraaien en op papier is Els nog de secretaris. We hopen dat Paul een fijne tijd gaat beleven binnen het bestuur en dat we van zijn bestuurlijke ervaring kunnen genieten.

Binnenkort gaan we ook weer met 35 mensen naar de zaalfinale in de Ziggodome. De kaarten waren in een mum van tijd door Jochem verkocht aan leden.

De nieuwjaarsborrel was niet ontzettend druk maar wel erg gezellig. Voor volgend jaar gaan we op zoek naar een andere activiteit die zowel het nieuwjaar zal inleiden en gelijk een gezellige activiteit is voor alle leden van Helios.

Binnen het bestuur hebben we voor komend half jaar ons vizier gericht op de jeugd, kombifit, vrijwilligers en het activeren van oud leden. Bij de vrijwilligers gaan we als bestuur actief leden benaderen om taken binnen de club aan te pakken. Vele handen maken licht werk en vrijwilligerswerk is verbindend. Bij de Kombifit krijgt Rob de komende tijd ondersteuning vanuit de TC. Hij heeft een enthousiaste groep waar we als vereniging erg blij mee zijn.

Op het gebied van het zwembad is er nog geen nieuws te melden.

Tot op het veld en langs de lijnen!

Namens het bestuur,
Frank Brakenhoff