Trainingen Helios veld 2020 v.a. 5 mei

Beste jeugdleden en ouders,

Eindelijk mogen de korfbalschoenen weer van de plank af. Vanaf komende dinsdag wordt er weer getraind op ons eigen veld. Wel onder strenge voorwaarden vanuit het protocol van het KNKV en de aanpassingen voor Helios die hieronder zijn te lezen. Belangrijk is om die protocollen goed te lezen, beperk je tot het deel wat voor jou geldt. Verder volgt hieronder het trainingsschema. Vooraf dienen de spelers zich aan te melden bij de trainer die op die dag staat vermeld. Ook niet leden zijn welkom om mee te doen, maar ook die dienen zich aan te melden. De groepen mogen namelijk niet te groot zijn.

DinsdagWoensdagDonderdagVrijdag
Helios C2?
Helios A3
Kimberley Gerssen Simon van der Meer

* Op basis van het aantal aanmeldingen bij de C1/ C2 is er een tweede shift (C2) mogelijk. Dit wordt besloten door de trainers en de coronacoördinator op de dag zelf.

* Bij de A junioren zijn 2 trainingsgroepen. Deze groepen worden na 2 weken opnieuw ingedeeld door de JTC in samenspraak met de trainers. Helaas mogen de 19 jarigen niet meetrainen. Hier krijgen we ook controle op vanuit de gemeente.

Groep A1/A2                 Groep A3
Mitchell                           Melle
Nils                                   Rick
Jelle                                  Jirre
Thom                               Jaap
Ester                                Noor
Maud L                            Julia B
Maud Z                              Amber
Zoë                                     Carolijn
Maureen
Iris
Sylke

Het KNKV protocol is leidend, zie bijlage (HIER te downloaden vanaf de site).

Aanvullingen op het protocol:

AfspraakVerantwoordelijke
1Entree sporters op terrein, ouders zetten bij de poort af. Het sportcomplex is niet toegankelijk voor ouders. Coronacoördinator vangt op. Sporters lopen langs de rechterkant van de oprit naar het sportveld.Bestuurslid is coronacoördinator op toerbeurt.
2Fietsen worden geplaatst naast de kantine (kleedkamers) shift 1 en voor de kantine (krantencontainers) bij shift 2.Coronacoördinator en trainer.
3Kinderen komen omgekleed naar het sportveld. Het liefst al je korfbalschoenen thuis aan doen.Ouders
4Elke sporter heeft zijn ID bewijs mee.Ouders/sporters
5Vooraf aan de training wassen de kinderen hun handen thuis met zeep en na de training wassen ze hun handen bij de tuinslang op het terras met zeep en drogen hun handen met papieren handdoekjes.Trainers zien er op toe.
6Na de training worden de palen en ballen schoongemaakt door de kinderen schoonmaakdoekjes. Na de laatste training worden de korven gedaan. Tijdens de training zo weinig mogelijk aan de palen zitten.Coördinator beheert tuinslang.
7Tijdens de 1e training worden de sporters geïnstrueerd n.a.v. het KNKV protocol m.b.t. het sporten samen.Coördinator
8EHBO set staat naast het veld.Coördinator
9WC gebruik is in hoogste uitzondering mogelijk.Coördinator

Samen staan we sterk en komen we door deze periode heen!

Sportieve groeten,

Jeugd Technische Commissie en het bestuur van KV Helios