Nieuwe Helioscoop

Er is een nieuwe Helioscoop gepubliceerd. De derde Helioscoop van dit kalenderjaar en tevens de laatste van dit seizoen! Nadat Corona de handrem flink heeft aangetrokken, wordt het vizier voorzichtig weer op de toekomst gericht. De TC en de JTC hebben beide de voorlopige teamindelingen voor komend seizoen gemaakt. Daarnaast vertelt Frank je dat het bestuur weer één persoon groter geworden. Ook lees je belangrijke informatie over de Algemene Ledenvergadering, die dit jaar op woensdag 19 augustus om 20:00 plaats vindt. Vanwege de bijzondere situatie waar we nu in verkeren zal deze ALV zowel fysiek als digitaal bij te wonen zijn. Opgeven voor de Algemene Ledenvergadering kan alvast via dit aanmeldformulier. Zodra alle jaarverslagen gebundeld zijn volgt meer informatie via de mail. Veel leesplezier!