Belangrijk: aanpassingen clubgebouw i.v.m Corona

In augustus beginnen weer de trainingen én zijn er weer (oefen)wedstrijden. Om dit veilige te laten verlopen zijn er een aantal aanpassingen gedaan. Lees daarom goed dit bericht, zodat je weet wat wél en wat niet kan.

Als eerste moet je je handen desinfecteren bij binnenkomst en vertrek. De middelen hiervoor staan bij de ingang.
In de toiletten zijn de stoffen handdoeken vervangen voor papier. Ook is er spray om de wc-bril te reinigen.

Kleedkamers mogen weer gebruikt worden. Echter niet voor teambesprekingen en maximaal met vijf personen tegelijk, daarnaast mogen er maximaal twee personen tegelijk douchen. Uiteraard alles met voldoende afstand van elkaar.

Als laatste is de kantine is weer open. Tafels en stoelen zijn op afstand van elkaar gezet. Het is niet de bedoeling dat de indeling wordt veranderd. Desinfectiedoekjes zijn er om het interieur af te nemen.

Ook kan er weer eten en drinken worden gekocht. Betalen kan echter alleen maar via de pin. Mocht je meerdere keren op een dag een bestelling halen, is het verzoek eerst te poffen en aan het eind van de dag de pofbon in één keer te betalen. Dit scheelt de vereniging namelijk transactiekosten.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en we zien iedereen weer graag in onze gezellige kantine!

Mochten er vragen of suggesties zijn horen wij dat als BC graag. Stuur ons dan een bericht via kantine@kvhelios.nl of spreek één van ons aan op het veld.