De QR-code van KV Helios voor online verkoop

Zaterdag 19 september gaat de verkoop van loten voor de Grote Club Actie van start.

Inmiddels hebben alle jeugdleden hun persoonlijke verkoopboekje uitgedeeld gekregen of zij krijgen dat zeer binnenkort. Loten kunnen zo op de vertrouwde manier verkocht worden. Nieuw dit jaar is de online verkoop. Daartoe hebben jeugdleden ook een persoonlijke QR-code op het verkoopboekje gekregen. Het is net wat leuker of handiger gevonden wordt.

Op dit filmpje zie je hoe het werkt! https://youtu.be/pq3tUEAEasg

Junioren en senioren krijgen geen verkoopboekje meer. Jullie kunnen loten verkopen met onderstaande algemene QR-code van de vereniging. Deze heb je altijd bij je!

Tevens krijgen alle spelende leden op zaterdag 19 september een mailing van de Grote Club Actie. Hierin staat een persoonlijke link die naar dezelfde website voor de verkoop leidt. Enige verschil is dat via deze weg je naam als verkoper al ingevuld staat. Als je nu denkt, ik zie vanwege Corona veel minder vrienden, kennissen en familie …… stuur hen je persoonlijke link!

De penningmeester wil ook dit seizoen weer graag geld beschikbaar stellen voor activiteiten voor de jeugd. Maar met een klein verlies over vorig boekjaar en een enigszins negatieve begroting voor dit seizoen kan dat lastig worden. Dat laten we niet gebeuren, we gaan de penningmeester helpen!! En daarmee helpen we direct ook onze groeiende jeugdafdeling!!