Grote Clubactie 2022

Ook dit jaar doet KV Helios weer mee aan de Grote Club Actie. We doen een beroep op alle leden om zoveel mogelijk loten te verkopen. Een lot kost 3 euro, van ieder verkocht lot vloeit maar liefst 2,40 euro direct in de clubkas! Dat kan aardig oplopen!

De lotenverkoop start dit jaar op zaterdag 24 september 2022. In de komende dagen worden alle verkoopboekjes beschikbaar gesteld. Er kunnen ook weer loten verkocht worden met gebruikmaking van een persoonlijke QR-code.

Van ieder verkocht lot krijgen onze jeugdige verkopers tot en met de C1 zelf ook 0,40 cent. Verder maken zij, ongeacht het aantal verkochte loten, middels loting extra kans op een bescheiden prijs. We hopen dat dit voor iedereen een extra stimulans is om zoveel mogelijk loten te verkopen! De uiteindelijke opbrengst komt tenslotte ten goede aan onze club en daarmee ook aan jullie zelf! We willen de opbrengst dit jaar graag beschikbaar stellen voor de verdere aankleding van ons o zo mooi gerenoveerde kantine. En jullie inzet daarvoor is GOUD waard!

Karin, Nadine en Johan