Narcissenactie wederom groot succes!

Beste leden, ouders van leden en Helios fans,

We zijn verheugd om te melden dat de narcissenactie ook dit jaar weer een groot succes was. Er zijn weer veel Tête-à-Tête bloembolletjes verkocht aan Heliossers, maar ook aan vrienden, familie en buren. Nicky en Suzanne hebben dit jaar ook narcissen verkocht in en voor de winkel van onze hoofdsponsor Reza Repair. Dit met de hulp van Reza en zijn extra ingeschakelde verkoop talent, waarvoor dank!

In totaal zijn er 700 narcissen bloembollen verkocht. De opbrengst van dit jaar kan goed gebruikt worden voor o.a. de prachtige renovatie van onze kantine.

We hopen dat mensen genieten van de prachtig bloeiende narcissen en kijken uit naar volgend jaar, wanneer we weer een nieuwe editie van de actie organiseren. Nogmaals bedankt aan iedereen die bloembollen heeft gekocht en tot volgend jaar.

Liefs,

Suus, Nicky, Jacinta en Nadine