KV Helios presenteert: Bert Koopman Cup, editie 2018

Het Toernooi om de Bert Koopman Cup heeft in Noord Holland de laatste jaren naam gemaakt. En ook dit jaar zal weer gestreden worden om die mooie bokaal! Dit jaar hopen we naast de Noord-Hollandse verenigingen ook weer korfbalverenigingen van buiten onze provincie te mogen verwelkomen. En waarom ook niet?

Het toernooi vindt plaats op zaterdag 1 september op Sportpark Noord End in Castricum. De focus ligt op senioren klasse 1 t/m 3 en R3 t/m R5 en junioren breedtesport. Het toernooi om de Bert Koopman Cup biedt een uitstekende gelegenheid om de laatste puntjes op de i te zetten, voordat het nieuwe veldseizoen een week later van start gaat. Dit geldt ook voor scheidsrechters. In tegenstelling tot andere toernooien geldt er geen verplichte levering van scheidsrechters, maar heeft u enkele scheidsrechters die “er weer even in willen komen”, dan zijn zij natuurlijk van harte welkom!

Inschrijven kan tot 1 juni bij lindadegraaf@gmail.com

Vermeld hierbij:

– Team
– Gewenste klasse
– Kleur shirt
– Naam en niveau scheidsrechter (indien van toepassing)
– Wensen m.b.t. accommodatie, overnachtingsmogelijkheden en andere mogelijke opmerkingen

Tot zaterdag 1 september!