Bloembollenactie 2020 afgerond!

Beste Helios-ers,

De lege kratjes zijn weer opgehaald en daarmee is de bloembollenactie 2020 weer afgerond. En leeg waren de kratjes zeker, want van de 1000 bestelde bloembollen zijn er ook 1000 verkocht!! Ondanks deze vervelende periode en de daarbij horende maatregelen hebben we heel veel Helios-leden in de weer gezien om de bloembollen te verkopen aan familie, vrienden, buurtgenoten en collega’s. Maar ook hebben we heel veel Helios-leden zelf bloembollen zien kopen. En daar zijn wij echt onwijs blij mee.

We zagen leuke verkoopacties, waarbij onder andere Isabel en Quentin briefjes door de brievenbussen hebben gegooid in hun buurt met daarop de vraag om Helios te steunen door bloembollen te kopen middels een QR-code. Ook Ruben en Jurre (Caroline en Dennie) zijn fanatiek bloembollen gaan verkopen bij familie en vrienden door middel van een leuk zelfgemaakt filmpje, met daarin de oproep om Helios te steunen door bollen te kopen. Ook de volwassenen waren fanatiek, waarbij onder andere het Kombifit team van Helios veel kratten heeft opgekocht en Joyce Oudejans bloembollen aan al haar collega’s, vriendinnen en familieleden verkocht heeft.

Ondanks dat de actie een paar jaar afwezig is geweest, was iedereen als vanouds fanatiek met verkopen en kopen. Dat hopen wij door te trekken naar volgend jaar. Helaas zien we elkaar, zolang als de maatregelen nodig zijn, voorlopig nog even niet. Iedereen die heeft geholpen en wij niet hebben genoemd in het bovenstaande stukje: heel erg bedankt voor jullie inzet! De opbrengst kan Helios goed gebruiken als steun in deze tijd.

We hopen jullie snel weer te zien en dat iedereen gezond blijft.

Liefs,

Suus en Nadine