Clubkledingwinkel.nl m.i.v. 1 juli 2023 nieuwe kledingleverancier KV Helios

Na 9 jaar prettig te hebben samengewerkt met Intersport Veldhuis in Beverwijk is om verschillende praktische redenen besloten m.i.v. 1 juli aanstaande in zee te gaan met Clubkledingwinkel.nl uit Hoofddorp. KV Helios heeft na een langdurig en zorgvuldig voortraject, inclusief referentiegesprekken met andere kleine en grote korfbalverenigingen, een 3-jarige verbintenis afgesloten met Clubkledingwinkel.nl voor het leveren en bedrukken van nieuwe ERIMA wedstrijdshirts. De nieuwe wedstrijdshirts hebben een eigen ontworpen design waardoor KV Helios niet meer afhankelijk is van standaard shirts welke iedere 3 jaar in het aanbod van een leverancier veranderen. ERIMA is een toonaangevend kledingmerk in korfballand. Daarom is in overleg ook een nieuwe volledige ERIMA kledinglijn voor KV Helios samengesteld. Ook de aanschaf van korfbalmaterialen en sportprijzen maken onderdeel uit van de nieuwe overeenkomst.

Leden kunnen straks bestellingen doen in de webshop (‘Clubkledingwinkel.nl’) welke specifiek voor KV Helios wordt ingericht. Op de homepage van de website van KV Helios zal m.i.v. 1 juli een button beschikbaar komen om naar deze nieuwe webshop te navigeren. Betalingen kunnen o.a. via iDeal gedaan worden. Bestellingen kunnen tegen een meerprijs worden thuisbezorgd waarbij een Track-and-Trace code beschikbaar wordt gesteld om de bestelling te kunnen volgen.

KV Helios is verheugd met de nieuwe samenwerking met Clubkledingwinkel.nl. Het geeft ons continuïteit, kwaliteit en service waarbij Clubkledingwinkel.nl ons ook het vertrouwen geeft middels een sponsorgebaar.

Ondertekening nieuwe overeenkomst door Leon van Dijk namens Clubkledingwinkel.nl en Karin Koopman namens KV Helios

Namens de Kleding- en de Sponsorcommissie,

Nadine, Nicky en Johan