Corona update 15 januari

Wat fijn! Vanaf zaterdag 15 januari zijn er versoepelingen doorgevoerd in het coronabeleid. Er mag weer binnen-en buiten worden gesport zonder beperkingen van tijdstip, leeftijd of groepsgrootte.

De belangrijkste beperking is dat er geen wedstrijden tegen teams van andere verenigingen gespeeld mogen worden, zowel oefen- als competitiewedstrijden. Uitgezonderd hierop is de (reserve) Korfbal League, die mogen doorgaan met het spelen van competitie.

Dit betekent dat vanaf deze week de trainingen weer op de normale manier hervat worden. Wel is het belangrijk dat het Corona Toegangsbewijs in de zaal gecontroleerd moet worden voor sporters van 18 jaar en ouder. Kijk voor de trainingstijden op deze pagina. Veel plezier met trainen!