Gezocht: Grasmaaier, scheidsrechters en extra handjes Kangoeroe Klup

Een oproep voor concrete hulp. Misschien weet jij iemand of is het iets voor jou? Laat van je horen!

Gezocht:

–          Een (elektrische) grasmaaimachine te leen of om te houden

–          Een grastrimmer te leen of om te houden

–          Een vrijwilliger die af en toe het gras kort houd bij het speeltuintje

Weet jij meer, dan kun je dat doorgeven aan Nicolette@lambriks.nl  !

Extra handjes voor de Kangoeroe Klup

De  Kangoeroe Klup is weer van start gegaan. Eens in de zoveel weken op de zaterdagochtend. Het is super gezellig en we hebben meer kleine jeugd nodig. Om dat voor elkaar te krijgen hebben we extra handkrachten nodig.

Wil je meer weten neem dan contact op met wimschoorl@live.nl

Zonder scheidsrechters geen wedstrijd

Wedstrijden kunnen gespeeld worden wanneer er spelers zijn, een coach is maar ook een scheidsrechter. Op dit moment hebben we te weinig scheidsrechters ondanks dat we een hele groep hebben die pas gediplomeerd zijn. We hebben vooral voor de junioren en seniorenscheidsrechters nodig. Voor het buitenseizoen zijn de scheidsrechters geregeld maar voor het binnenseizoen wordt het echt nijpend…..

WIJ ZOEKEN JOU!!!

Je krijgt een echte scheidsrechterscursus, je wordt begeleid en je zorgt ervoor dat er een wedstrijd in de Enterijen gespeeld kan worden.

Wil je meer weten, heb je vragen, twijfel je of zeg je gewoon ja, neem dan contact op met kkoopman52@gmail.com