Grote Clubactie 2018

De jaarlijkse Grote Club Actie is bij de meesten van jullie wel bekend. Dit jaar doen wij ook weer mee. We doen een beroep op jullie allemaal om zoveel mogelijk loten te verkopen. Een lot kost 3 euro, van ieder verkocht lot vloeit maar liefst 2,40 euro direct in de clubkas!

De lotenverkoop start dit jaar op zaterdag 15 september 2018. In de loop van volgende week worden alle verkoopboekjes aan jullie uitgedeeld.

Van ieder verkocht lot krijgt de verkoper zelf ook 0,40 cent. Verder maakt iedere lotenverkoper, ongeacht het aantal verkochte loten, middels loting extra kans op een bescheiden prijs.

We hopen dat dit voor iedereen een extra stimulans is om zoveel mogelijk loten te verkopen! De uiteindelijke opbrengst komt tenslotte ten goede aan jullie zelf! Het is de bedoeling, als de opbrengst groot genoeg is, om 1 of 2 picknicktafels op het terras te vervangen. Dat is echt wel nodig, de huidige tafels buiten zijn oud en storten bijna in!

Wil jij straks ook weer fijn voor en na je training of na je wedstrijd aan een mooie tafel zitten? Doe dan je best!

Veel plezier alvast!

Karin, Nadine en Johan