Grote Clubactie 2019

Ook dit jaar doet KV Helios weer mee aan de Grote Clubactie. We doen een beroep op alle leden om zoveel mogelijk loten te verkopen. Een lot kost 3 euro, van ieder verkocht lot vloeit maar liefst 2,40 euro direct in de clubkas! Dat kan aardig oplopen!

De lotenverkoop start dit jaar op zaterdag 14 september 2019. In de loop van volgende week worden alle verkoopboekjes beschikbaar gesteld.

Van ieder verkocht lot krijgen onze jeugdige verkopers tot en met de C1 zelf ook 0,40 cent. Verder maken zij, ongeacht het aantal verkochte loten, middels loting extra kans op een bescheiden prijs. We hopen dat dit voor iedereen een extra stimulans is om zoveel mogelijk loten te verkopen! De uiteindelijke opbrengst komt tenslotte ten goede aan onszelf!

Na afloop van het lopende veldseizoen zal onze kantine een kleine metamorfose ondergaan. Het is de bedoeling om hier vanuit de opbrengst van deze Grote Club Actie een herkenbare financiële bijdrage aan te leveren.

Iedereen wil in een fijn gezellig huis wonen.

De kantine is ons tweede huis, dus …….. verkopen maar!

Karin, Nadine en Johan