Verslag Helios E1 – Furore E5

Piet Bloothoofd schreef dit leuke verslag over zijn wedstrijd met Helios E1 tegen Furore E5! Wil jij ook een verslag van je wedstrijd schrijven? Klik dan hier!

Vanmorgen speelde wij tegen Furore. Iemand gooide de bal naar Tygo toen ging de bal in de korf. Daarna scoorde de tegenstander. Het stond toen 1-1. We hadden vaak de bal en veel kansen om te scoren maar veel gingen mis. Iedereen probeerde het maar het lukte gewoon niet. Tot dat Tygo het weer ging proberen. Hij ging er met wat stuiters op de rand in. Het stond toen 2-1.  Toen moest de tegenstander beginnen en speelde best goed. We kwamen er niet tussen. En toen hebben ze weer gescoord. En deze keer stond het 2-2. Maar de wedstrijd was nog niet afgelopen. Wij mochten beginnen met de bal en hij werd snel onderschept hij was toen aan de andere kant van het veld dat vonden wij niet zo leuk. Maar we gaven niet op en gingen er mooi vandoor met die bal maar hij werd weer afgepakt en toen scoorde de tegenstander.  Het stond toen 2-3. Wij begonnen met de bal en speelde heel goed over en hoppa Hossein scoorde hem er gauw in. Toen stond het 3-3.  Daarna gebeurde er niet veel bijzonders meer. De wedstrijd was gelijk geëindigd.  De strafworpen gingen ook goed.