Ik hou van Helios – geslaagd!

Gisteren was zowel sportief als qua gezelligheid een mooie dag bij de club. Door dit soort dagen gaat je gele hart sneller kloppen.

Met beginnend in de ochtend de hal om te toveren in een gele sporttempel. Daarna zagen we helaas dat bij de jeugd er geen overwinning in zat. Maar wel veel plezier in het spel! Daarna was het de beurt aan de senioren ploegen die alle drie zorgden dat ze als winnaars van het veld af liepen.

Het derde begon nog met een achterstand maar hield het hoofd koel en trok aan het langste eind. Bij het 2e kan het snel gaan, die staan namelijk na twee overwinningen op een vierde plaats in de poule.

Bij het tweede konden we ook al een beetje oefenen met een ouderwets ‘Vah-H’ momentje. De nieuwe trommel werd uitgetest, de supporters waren geel uitgedost en er werd zelfs weer gezongen. Dit hadden we ook door gezet bij het eerste die het eerst erg spannend hield voor het publiek.

In de laatste minuut zorgde het eerste ervoor dat het feestje compleet was door de punten in Castricum te houden.

Daarna stond er in het clubhuis wederom een heerlijke maaltijd voor ons klaar.

In de avond begonnen we aan een prachtige avond “Ik hou van Helios”. Het was mooi om te zien dat de avond zo druk bezocht was. In totaal hadden voorafgaand aan de avond 75 aanmeldingen, tel daarbij alle vrijwilligers op die hielpen om deze avond mogelijk te maken en dat resulteerde in een volle kantine. Veel positieve reacties gehad van de mensen die er waren, dus dat doet ons erg goed.

De Enterij als gele sporttempel