Korfbalvereniging Helios organiseert een rommelmarkt!

Wanneer:           10 Juni van 9:00 – 16:00

Waar:                   Korfbalvereniging Helios, Sportpark Noordend

Op 10 juni komt het er eindelijk van: de langverwachte rommelmarkt.

Hier komt best wat organisatie bij kijken en we kunnen daarom alle handjes gebruiken, vooral van ouders van jeugdleden, niet-spelende leden en andere belangstellenden.

Op deze dag wordt er volop gekorfbald, waardoor spelende leden bezig zijn met hun wedstrijd. Maar is je wedstrijd klaar, dan zouden we het fijn vinden wanneer je ook komt helpen!

Wat gaan we verkopen:

Boeken, kleding, speelgoed, huis-, tuin- en keukengerei, servies en accessoires, antiek, elektronica, (alleen) kleine meubels, hobby.

Wat hebben we nodig:

• 16 Verkopers op zaterdag 10 juni (8 categorieën/kramen, per kraam 1 persoon van 8:00 – 12:00 uur en 1 persoon van 12:00 – 16:00 uur)
  • 4 Mensen die op 9 juni rond 19:00 uur in Heemstede en Castricum een vrachtwagen willen inladen
  • 4 Mensen die op 9 juni in de kantine van 19:00 – 22:00 willen helpen met sorteren en klaarzetten
  • Kledingrekken en kledinghangers
  • Mensen die vrijwillig een taart willen bakken om zaterdag bij de koffie te verkopen
  • Spullen!

We hebben de afgelopen maanden al heel wat spullen verzameld, maar daar kan natuurlijk nog veel meer bij.

Dus ruim die zolder op en doneer! Heb je spullen uit bovengenoemde categorieën, kom ze dan naar de kantine brengen op 9 juni tussen 19 en 21 uur. Ben je niet in de gelegenheid om de spullen te brengen, stuur een bericht naar Karin (nulzes 1905 4088), dan komen we het halen.

Mogen we je naam noteren voor een of meerdere taken? Stuur een bericht aan Karin en vermeld daarin je voorkeur voor taak, kraam en tijd.

Heel erg bedankt!

Nel en Karin Koopman