KV Helios corona-protocol

Op ons sportcomplex houden wij ons aan alle geldende coronamaatregelen. Wij verwachten dit ook van onze bezoekers. Dat betekent: houd afstand, blijf bij symptomen thuis en schud geen handen.

In ons clubgebouw zijn er goede voorzieningen om je handen te wassen en te ontsmetten en wij vragen een ieder hiervan gebruik te maken.

In en rondom het clubgebouw hebben wij borden geplaatst die moeten helpen de coronamaatregelen op te volgen. In het kort hieronder de maatregelen die wij als club aanvullend hebben genomen.

Kantine
Gelieve te registreren bij gebruik van onze kantine. Bij binnenkomst (via de terraszijde) staat vermeld hoe je dit moet doen. Bestellen kan op de aangegeven plek en alléén met pin. Je kunt buiten via QR-code al het assortiment bekijken.

We hebben stoelen voor buiten, deze mogen gepakt worden. Zodat je met je team na afloop op een rustige plaats 1,5 meter van elkaar kan zitten.

In de kantine zelf mogen de tafels of stoelen niet verplaatst of aan elkaar worden gezet. Er kan dus alleen in kleine groepjes bij elkaar worden gezeten.

Kleedkamers/toiletten
Op de deur staat de capaciteit van een ruimte aangegeven. Bij de kleedkamers is het maximaal 5 personen per kleedkamer. Teambesprekingen moeten daarom buiten worden gehouden. De douches zijn te gebruiken, maar maximaal 2 personen tegelijk.

Langs de lijn
Houd afstand van elkaar. Mocht het aan de lange zijde van het veld te druk worden, neem dan plaats aan de korte zijde. Aan het publiek wordt gevraagd om rekening te houden met de piek in de rust. Ga alvast even eerder heen of wacht totdat de piek voorbij is.

Spelers en coaches
Gebruik een eigen bidon of anders zijn er flesjes water verkrijgbaar in de kantine.
Daarnaast mogen spelers alleen tijdens de wedstrijd binnen 1,5 meter van elkaar komen, uitgezonderd alle korfbalstelletjes.

Mochten er nog zaken onduidelijk zijn of heeft u vragen?
Stel deze via de mail aan de beheerscommissie via het emailadres: kantine@kvhelios.nl