Narcissenactie 2021

Beste Heliossers,

Na het succes van vorig jaar houden we opnieuw een narcissenactie. We hebben dit jaar weer 1000 potjes met daarin 5 bolletjes ingekocht. De bloembollen (alleen narcissen) zitten al in een potje en we gaan deze verkopen voor €1,50 per stuk, 4 stuks voor €5,- of een kratje van 25 stuks voor €25,-. Het is de bedoeling dat wij met zijn allen door middel van de online inschrijflijst zoveel mogelijk kopers voor de bloembollen vinden. Omdat helaas niet iedereen kan of mag trainen en niemand mag spelen vanwege de huidige maatregelen, werken wij ook dit jaar weer met een online inschrijfformulier. Dit bleek vorig jaar erg goed te werken. Helpen jullie Helios weer aan een mooie bijdrage voor de vereniging?

Een tip voor de leden:

Stuur de link met het inschrijfformulier door naar je ouders, opa en oma, ooms en tantes, buurvrouw of buurman. Probeer op alle mogelijke manieren er voor te zorgen dat zo veel mogelijk mensen de club helpen aan een mooie bijdrage voor de vereniging!

Maatregelen in verband met Corona:

Door het online inschrijfformulier gaat het verkopen van de bloembollen geheel corona-proof. Met betrekking tot het ophalen van verkochte bloembollen zullen wij bekijken wat de meest geschikte oplossing is met oog op de maatregelen. Hierbij houden wij jullie tijdig van op de hoogte via de website.

Hoe werkt het?

1. Hieronder staat een link van het online inschrijfformulier met waar mensen bloembollen kunnen bestellen.
  2. Probeer het naar zo veel mogelijk mensen te sturen die ook bloembollen willen kopen!
  3. De organisatie zal de kopers een e-mail sturen met daarin een betaalverzoek.
Dinsdag 30 maart17:30 tot 20:30 – OPHALEN narcissen. Tijdschema volgt.

Heb je vragen? Spreek ons dan gerust een keer aan.

Hier onder staat de online inschrijflijst, succes!

Suzanne en Nadine

Link naar inschrijfformulier: Onlinebestelformulier Narcissenactie Helios 2021 (google.com)