Narcissenactie 2023

Beste Heliossers,

Na wederom het succes van vorig houden we opnieuw een narcissenactie. We hebben dit jaar weer Tete a Tete bloembollen ingekocht. De bloembollen (alleen narcissen) zitten al in een potje en we gaan deze weer verkopen voor €1,50 per stuk, 4 stuks voor €5,- of een kratje van 25 stuks voor €25,-. Het is de bedoeling dat wij met zijn allen door middel van de online inschrijflijst zoveel mogelijk kopers voor de bloembollen vinden. De bollen worden uitgeven op de dinsdagavond bij de Helios kantine. Ook zullen we op zaterdagochtend 8 april fysiek bollen verkopen in de winkel van onze hoofdsponsor Reza Repair te Geesterduin. Helpen jullie Helios weer aan een mooie bijdrage voor de vereniging?

De opbrengst gaat dit jaar naar de verbouwing van de kantine die het afgelopen jaar flink opgeknapt is.

Een tip voor de leden:

Stuur de link met het inschrijfformulier door naar je ouders, vriendjes, vriendinnetjes, opa en oma, ooms en tantes, buurvrouw of buurman. Of kom gezellig langs op zaterdagochtend 8 april bij Reza Repair in Geesterduin. Ook op trainingsavonden en de wedstrijddag(en) kan je bloembollen verkopen. Probeer op alle mogelijke manieren er voor te zorgen dat zo veel mogelijk mensen de club helpen aan een mooie bijdrage voor de vereniging!

Hoe werkt het?

1. Hieronder staat een link van het online inschrijfformulier met waar mensen bloembollen kunnen bestellen. Bestel vóór vrijdag 31 maart.
  2. Probeer het naar zo veel mogelijk mensen te sturen die ook bloembollen willen kopen!
  3. De organisatie zal de kopers een e-mail sturen met daarin een betaalverzoek.
Dinsdag 4 april19:15 tot 20:00 – OPHALEN narcissen Helios kantine
Zaterdag 8 aprilTijd volgt – verkoop narcissen bij Reza Repair Geesterduin

Heb je vragen? Je kunt ons altijd aanspreken of een e-mail sturen naar nadine.oudejans@kvhelios.nl of s_stuifbergen@hotmail.com

Link naar het formulier