Nieuwe kledinglijn

Beste leden,

Wij zijn 3 jaar geleden gestart met een nieuwe kledinglijn. Onlangs hebben we vernomen dat deze serie niet meer te bestellen is. Intersport Veldhuis heeft wel nog het een en ander op voorraad, maar het is helaas wel noodzakelijk om binnenkort over te stappen op een nieuwe kledinglijn.

Voor wat betreft de wedstrijdshirts zal er voorlopig nog niks veranderen, want in twee verschillende shirts spelen is natuurlijk niet wat we willen. Wel zullen we binnenkort over gaan op de nieuwe lijn voor wat betreft trainingspakken, inschietshirts en broekjes.

Binnenkort kun je al deze kleding via onze website bestellen. Je krijgt dan zelf een leuke korting op het aankoopbedrag én je helpt KV Helios er mee, omdat wij een kleine bonus krijgen per verkocht artikel. We zijn momenteel wel nog bezig met het inrichten van de webshop en het bestelformulier, dus heb nog even geduld als je nieuwe kleding wilt bestellen. Meer informatie hierover volgt binnen 2 weken.

Als u vragen heeft of toch met spoed kleding nodig heeft dan kunt u altijd mailen naar kleding@kvhelios.nl.

Met vriendelijke groet,

Nadine Oudejans