Prijzen voor de winnende lotenverkopers

Na afronding van onze deelname aan de Grote Club Actie hebben we enige weken geleden een fantastische opbrengst van maar liefst € 1.126,90 voor KV Helios bekend mogen maken. Inmiddels heeft onze penningmeester dit bedrag ook mogen ontvangen. Heel belangrijk voor onze vereniging in de momenteel ook financieel moeilijke tijden.

Deze opbrengst is uiteraard geheel toe te schrijven aan de grote inzet van onze lotenverkopers. Alle jeugd-lotenverkopers delen dan ook mee in de opbrengst, zij hebben inmiddels hun €0,40 per verkocht lot ontvangen. Daarnaast hebben we enkele extra prijzen in het vooruitzicht gesteld voor de lotenverkopers met het hoogst aantal verkochte loten en voor de lotenverkopers via een loting ongeacht het aantal verkochte loten.

De extra prijzen zijn terechtgekomen bij de volgende winnaars:

Koen (D1) – Een bioscoopbon t.w.v. € 15
Quentin (D1) – Een Helios sporttas
Jurre (F1) – Cadeaubon Mekan Castricum t.w.v. € 15
Sam (Kangoeroes) – Cadeaubon Mekan Castricum t.w.v. € 15
Isa (B1) – Windjack met Helios-logo
Ruben (Kangoeroes) – Cadeaubon Mekan Castricum t.w.v. € 15

Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd! En uiteraard nogmaals een grote dank aan alle leden die een steentje hebben bijgedragen aan deze succesvolle actie.

Mekan Castricum, bekend in Castricum en omstreken,  draagt KV Helios een warm hart toe en is daarom shirtsponsor van Helios 3 èn Helios 4. En specifiek voor deze actie heeft Mekan Castricum nu ook 3 cadeaubonnen ter waarde van €15 beschikbaar gesteld.

Voor een Turkse specialiteit ga je langs bij Mekan aan de Dorpsstraat 26. Geen zin om op de fiets te stappen? Bellen en laten bezorgen kan ook! Zie de website van Mekan Castricum voor de uitgebreide menukaart.