Sinterklaasactie!

Dit jaar doen we mee met een nieuwe actie, de sinterklaasactie! U kunt de clubkas spekken door via onderstaande link producten te bestellen voor een gezellige Sinterklaas avond. Denk hier bij aan pepernoten, taaitaai, chocolaatjes en/of speculaas. Een groot deel van dit bedrag, gaat naar Helios!

Deze actie loopt t/m donderdag 10 november. Daarna zullen alle bestellingen worden gebundeld en besteld, en kunt u vanaf dinsdag 15 november uw bestelling afhalen in de kantine op een trainingsavond, tussen 19:30 en 21:00 uur.

Stuur de link met het bestelformulier door naar je ouders, opa en oma, ooms en tantes, buurvrouw of buurman. Probeer op alle mogelijke manieren er voor te zorgen dat zo veel mogelijk mensen de club helpen aan een mooie bijdrage voor de vereniging!

U kunt eenvoudig bestellen en betalen via deze link.

Heeft u vragen? Dan kunt u altijd mailen naar nadine.oudejans@kvhelios.nl.