Reza-Repair Schoolkorfbal

• Het toernooi is voor de kinderen uit groep 3 t/m 8
• Een team bestaat uit minimaal 4 personen

Inschrijven voor het Reza-Repair Schoolkorfbaltoernooi kan door te klikken op deze link. Je wordt dan doorgestuurd naar een digitaal invulformulier.

Over het toernooi zelf

Het Reza Repair-Schoolkorfbaltoernooi begint zondag 26 mei om 11:00 uur. Om 10:30 uur wordt je verwacht op Sportpark Noord-End. Hier volg je de borden naar Korfbalvereniging Helios. Daar aangekomen, zie je de aanmeldingstafels staan. Bij deze tafels hangen de namen van deelnemende scholen. Ieder team maakt hier ook kennis met een lid van Helios. Jullie krijgen ook een envelop mee met daarin het wedstrijd-programma en consumptiebonnen voor koffie/thee en limonade. Tijdens dit toernooi wordt korfbal in één vak gespeeld, 4 tegen 4. Drie basisregels zijn van groot belang, leer ze daarom alvast goed uit je hoofd:

Niet lopen met de bal

Je mag verdedigd schieten

(niet 2 keer achter elkaar hetzelfde kind)

Zo weinig mogelijk lichamelijk contact

Na een zinderende finale en de daarop volgende prijsuitreiking, zal het toernooi om ongeveer 15:00 uur afgelopen zijn. Mochten er nog vragen zijn, mail dan gerust even naar frank.brakenhoff@kvhelios.nl.