Sponsorkliks

Zoals jullie misschien weten is onze vereniging aangesloten bij SponsorKliks. Via deze weg wordt onze vereniging door de leden gratis gesponsord. Toch hebben wij het idee dat er veel meer inkomsten mogelijk zijn dan tot nu toe. Want als ieder lid, supporter, familielid of vriend van onze vereniging, voordat zij een webwinkel bezoeken, naar onze website gaat wordt het bedrag hoger.

Op onze website staat een banner van SponsorKliks. Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van ruim 100 webwinkels, waaronder Bol.com en Zalando. Elke aankoop via SponsorKliks bij een van deze bedrijven levert onze vereniging een commissie op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt, het kost je dus niets extra.

Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via onze webpagina op SponsorKliks kan je terecht bij 4500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering de verenigingskas geld oplevert.
Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Klik op onderstaand plaatje om naar de Sponsorkliks pagina van KV Helios te gaan.

Laatste transacties bekijken, klik dan HIER.

Nieuwsbrief ontvangen:
klik op het Sponsorklik logo en meld je aan bij “Bekijk de inkomsten en alle transacties voor KV Helios” en klik dan op “aanmelden”.

Niewsbrief afmelden:
Onderaan de nieuwsbrief staat een link om je af te melden.