Sportmarkt 1 juli 2018

Aanstaande zondag is het dan zover. Ons centrum staat bol van de activiteiten. Natuurlijk draait het allemaal om de 2e Triatlon van Castricum. Ga er maar aan staan … 500 meter zwemmen, 21 km fietsen en 5 km hardlopen door het centrum van Castricum. De start is bij zwembad de Witte Brug en de finish op het Dorpsplein nabij Grand Café Balu.

Rondom dit gebeuren wordt door Star Promotions de traditionele zomermarkt georganiseerd. Met als toetje Sportmarkt 2018 op het Bakkerspleintje. Enkele sportverenigingen zijn hier vertegenwoordigd. En wij zijn daar natuurlijk bij!

Wij staan van 11.00 uur tot maar liefst 17.00 uur met een heuse marktkraam voor de ingang naar de parkeergarage. Natuurlijk nemen we enkele korven mee om onze kunsten aan een breed publiek te laten zien. Iedereen mag weten waar Helios voor staat en gerust weten dat we de gezelligste club van Castricum en omstreken zijn!

Dus kom zondag naar de stand van Helios!