Tête á Tête bloembollen actie!

online inschrijfformulier

Beste Heliossers,

Na het succes in het verleden houden we opnieuw een narcissenactie. We hebben dit jaar 1000 potjes met daarin 5 bolletjes ingekocht. De bloembollen (alleen narcissen) zitten al in een potje en we gaan deze verkopen voor €1,50 per stuk, 4 stuks voor €5,- of een kratje van 25 stuks voor €25,-. Het is de bedoeling dat wij met zijn allen door middel van de online inschrijflijst zoveel mogelijk kopers voor de bloembollen vinden. De inschrijflijsten kunnen helaas niet meer worden uitgedeeld op de trainingen, maar je kunt de inschrijflijst wel op de website in vullen! Helpen jullie Helios weer aan een mooie bijdrage voor de vereniging?

Een tip voor de leden:

Stuur de link met het inschrijfformulier door naar je ouders, opa en oma, ooms en tantes, buurvrouw of buurman. Probeer op alle mogelijke manieren er voor te zorgen dat zo veel mogelijk mensen de club helpen aan een mooie bijdrage voor de vereniging!

Maatregelen in verband met Corona:

Omdat wij nu helaas niet trainen en niet spelen, hebben wij onze actie moeten aanpassen. Wij gaan dit jaar werken met een online inschrijfformulier. Wij zullen jullie op de hoogte houden als er ontwikkelingen zijn, u zult hier over een e-mail krijgen als u al besteld heeft en er zal een bericht op de website komen.

Hoe werkt het?

1. Op de website staat een link waar mensen bloembollen kunnen bestellen.
  2. Probeer het naar zo veel mogelijk mensen te sturen die ook bloembollen willen kopen!
  3. De organisatie zal de kopers een e-mail sturen met daarin een betaalverzoek.
Dinsdag 7 april 18:30 tot 20:15 – OPHALEN narcissen
Donderdag 9 april 18:30 tot 20:15 – OPHALEN narcissen
Zaterdag 11 april Eventuele extra verkoop als nog niet alle bollen verkocht zijn

Heb je vragen? Je kunt ons altijd aanspreken of een e-mail sturen naar nadine_oudejans@live.nl of s_stuifbergen@hotmail.com

Hier onder staat de online inschrijflijst, succes!

Suzanne en Nadine

[gravityform id=”18″ name=”Tête á Tête bloembollen actie! “]