The Legend Returns – Priktoernooi 2018

Heb je in het verleden wel eens bij Helios gekorfbald, maar ben je om wat voor reden dan ook gestopt? Denk je er over na om op een teamsport te gaan, maar weet je niet goed welke? Of ben je nog steeds lid van Helios en heb je gewoon zin in een dag vol gezelligheid? Kom dan op Hemelvaartsdag naar het The Legend Returns priktoernooi! Het belooft weer een gezellige en sportieve dag te worden! De legends staan deze dag centraal, mensen die ooit bij Helios gekorfbald hebben maar die de club nog wel een warm hart toedragen (en misschien ooit wel weer willen gaan korfballen!). Het toernooi vindt plaats op Hemelvaartsdag, donderdag 10 mei. De aanvang is om 14:30 uur en de laatste potjes duren tot ongeveer 17:30 uur. We zullen rond 18.00 uur-18.30 uur gaan eten.

Zie je het niet zitten om mee te doen met het toernooitje? Dan kun je uiteraard ook een potje Kubb spelen, mee doen met de kombifittraining en voor de jongste onder ons zal er zelfs een kids-training zijn of kun je lekker springen op het springkussen. En anders kun je altijd nog aan de zijlijn bijkletsen met andere Legends!