Tóch handhaving voor selectie!

Ja, je leest het goed! Ondanks dat het eerste dit weekend DKV Victoria aan de zegekar kon binden, spatte de gedroomde Houdini-act uit elkaar toen Aurora gelijk speelde tegen Zaandam Zuid en daarmee de zesde positie op de ranglijst overnam. Niet veel later bleek de Houdini-act toch gelukt! Er was ruimte gekomen in de derde klasse indeling van komend jaar door een andere vereniging die niet wilde promoveren of vrijwillig degradeerde (of lag het aan Crescendo, dat volgend jaar wordt opgeheven?). Omdat we de beste nummer zeven zijn, kregen een het aanbod voor deze wildcard en die hebben we natuurlijk met beide handen aangegrepen. De handhaving was gelukkig in de pakketkorting bij de KNKV, waardoor ons tweede ook meteen in de derde klasse mocht blijven uitkomen!

Kom jij de selectie komend seizoen aanmoedigen in de derde klasse op het veld en de tweede klasse in de zaal?!