Trekkingsuitslag Grote Club Actie 2018

…… met een fantastisch resultaat voor Helios!

Klik hier voor de trekkingsuitslag van de Grote Club Actie 2018. We hopen dat er één of meerdere prijzen zijn gevallen op lotnummers die door onze leden zijn verkocht. Toegewezen lotnummer(s) staan op het rekeningafschrift vermeld bij de incasso van de aankoop van het lot. Snel checken!

Nadat we de administratieve verwerking van de ingeleverde verkoopboekjes hadden afgerond werd ook het mooie resultaat voor Helios bekend. Er zijn 220 loten verkocht, na aftrek van deelname- en incassokosten en na aftrek van de beloning voor jeugdleden blijft er voor Helios een netto opbrengst over van ruim 400 euro!!! Dit is bereikt door al degenen die zich voor Helios hebben ingezet om loten te verkopen. Fantastisch!

Alle jeugdleden die loten verkopen is 0,40 cent per verkocht lot in het vooruitzicht gesteld. Inmiddels hebben alle betreffende jeugdleden een enveloppe met deze beloning ontvangen.

Ook hebben we bij de start van de actie aangegeven dat er onder alle jeugdige lotenverkopers, ongeacht het aantal verkochte loten, enkele prijzen via loting te winnen waren. Binnenkort zal de loting plaatsvinden, houdt daarom de website in de eerste week van het nieuwe jaar in de gaten 😉

De volgende 3 prijzen zijn voor deze loting beschikbaar gesteld:

• Restaurant ‘Thuis’ nodigt een winnaar uit voor een gratis hamburgermenu
  • Johanna’s Hof nodigt 2 winnaars uit voor een pannenkoek met consumptie voor ieder 4 personen

Uiteraard bedanken we beide gulle gevers voor dit fantastische gebaar!

Met sportieve groeten,

Karin, Nadine en Johan