Trekkingsuitslag Grote Club Actie 2022

Klik hier voor de lotenchecker of hier voor de volledige trekkingsuitslag van de Grote Club Actie 2022. We hopen dat één of meerdere prijzen zijn gevallen op lotnummers die door onze leden zijn verkocht. Toegewezen lotnummers staan op het rekeningafschrift vermeld bij de incasso van de aankoop van het lot. Snel checken! Laat je het ons weten als je een prijs hebt gewonnen?

Een fantastisch mooi resultaat voor Helios!

Nadat we de administratieve verwerking van de verkochte loten hadden afgerond werd ook het ontzettend mooie resultaat voor Helios bekend. Er zijn maar liefst 817 loten verkocht! Dat is weer meer dan het record van vorig jaar! Na aftrek van deelname- en incassokosten en na aftrek van de beloning voor jeugdleden blijft er voor Helios een netto opbrengst over van 1580 euro!!! Dit is bereikt door al degenen die zich voor Helios hebben ingezet om loten te verkopen. Fantastisch!

Alle jeugdleden die loten verkopen is 0,40 cent per verkocht lot in het vooruitzicht gesteld. De enveloppes met deze beloning zullen in januari worden uitgereikt. Oók in januari zullen we bekendmaken welke lotenverkopers in de prijzen zijn gevallen en wat zij daarmee hebben gewonnen. Nog even in spanning afwachten dus.

We wensen jullie straks allemaal hele fijne Kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2023!

Met sportieve groeten,

Karin, Nadine en Johan