Trekkingsuitslag Grote Clubactie 2019

Klik hier voor de trekkingsuitslag van de Grote Clubactie 2019. We hopen dat één of meerdere prijzen zijn gevallen op lotnummers die door onze leden zijn verkocht. Toegewezen lotnummers staan op het rekeningafschrift vermeld bij de incasso van de aankoop van het lot. Snel checken! Laat je het ons weten als je een prijs hebt gewonnen?

Een wederom mooi resultaat voor Helios!

Nadat we de administratieve verwerking van de ingeleverde verkoopboekjes hadden afgerond werd ook het mooie resultaat voor Helios bekend. Na aftrek van deelname- en incassokosten en na aftrek van de beloning voor jeugdleden blijft er voor Helios net als vorig jaar een netto opbrengst over van ruim 400 euro!!! Dit is bereikt door al degenen die zich voor Helios hebben ingezet om loten te verkopen. Fantastisch!

Alle jeugdleden die loten verkopen is 0,40 cent per verkocht lot in het vooruitzicht gesteld. De enveloppes met deze beloning zal in januari worden uitgereikt. Oók in januari zullen we bekendmaken welke lotenverkopers in de prijzen zijn gevallen en wat zij daarmee hebben gewonnen. Nog even in spanning afwachten dus.

We wensen jullie straks allemaal hele fijne Kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2020!

Met sportieve groeten,

Karin, Nadine en Johan