Uitnodiging Ledenvergadering 2017

Beste leden van Helios,

Het afgelopen jaar is er weer veel gebeurd! De club bruist van het leven.

Het opknappen van de kantine, het geven van de trainingen, het organiseren van feestjes. Alles tezamen zorgt voor een bloeiende vereniging. De slagroom op de taart was voor ons het succes van het legends-toernooi op Hemelvaartsdag en de afsluitingsdag. Vervolgens is er in de zomervakantie door leden weer een stap gezet in het opknappen van de kantine.

Er is nog heel veel te doen, maar we zitten weer in de lift. Ook op korfbaltechnisch gebied zitten we niet stil. Er wordt veel werk verricht als het gaat om onze basisopdracht: korfbal. Van trainers en scheidsrechters opleiden tot het goed geven van trainingen. Tenslotte is het korfbal dat ons verbindt.

Het komende jaar zal in het teken staan van het opzetten van een haalbaar beleidsplan voor de komende jaren waarbij we hopen dat iedereen zijn steentje bij wil dragen. In oktober organiseren we een discussieavond. Voorafgaand hieraan brainstormen we tijdens de komende ledenvergadering over de volgende onderdelen:

· Beleid korfbalsport (sportaanbod)

· Partners (omgeving)

· Gezelligheid (kantine tweede huis)

· Communicatie met leden en naar buiten

· Financieel beleid

Ook de ontwikkelingen rondom de mogelijke plaatsing van het zwembad op sportpark Noord-End zorgt ervoor dat we een stevig beleidsplan nodig hebben dat ons steunt in de gesprekken met de gemeente.

Ik hoop iedereen te treffen op de ledenvergadering op dinsdag 12 september om 20:00 in de kantine van Helios.

Frank Brakenhoff

Voorzitter KV Helios