Vacatures: Helios zoekt vrijwilligers!

Vrijwilligerswerk bij je favoriete sportclub: het is leuk om te doen, je ontmoet er (nieuwe) mensen door, het staat goed op je cv en je leert er ontzettend veel van! Interesse? Kijk dan hieronder! Vragen? Neem dan contact op.

Schoonmaak-duo’s
Onze vaste schoonmaakster is helaas niet meer beschikbaar. Daarom zijn we op zoek naar nieuwe schoonmaak-duo’s. Lijkt het je leuk om samen met een goede vriend/vriendin af en toe de kantine onder handen te nemen? Neem dan contact op met Nadine Oudejans. Tijdens het veldseizoen zoeken we wekelijks een schoonmaakploeg, in de winterperiode gaat het vooral om het schoonmaken na feesten en activiteiten.

De technische commissie
We zijn op zoek naar mensen die willen meedenken als commissielid. Voor aanmelding of vragen: Rutger Hierck.

Het wedstrijdsecretariaat
We zijn op zoek naar mensen die kunnen ondersteunen bij uitvoerende werkzaamheden. Voor aanmelding of vragen: Jochem van der Meer.

De jeugdcommissie
We zijn op zoek naar mensen die kunnen meehelpen bij diverse activiteiten. Hou daarvoor de kalender in de gaten!

De PR-commissie
We zijn op zoek naar jonge en energieke mensen die een informatieverzamelaar willen zijn (secretaris) en de sociale media willen bijhouden. Voor aanmeldingen of vragen: Jochem van der Meer.

De activiteitencommissie
We zijn hard op zoek naar mensen die willen meedenken als commissielid of kunnen meehelpen bij diverse activiteiten. Hou daarvoor de kalender in de gaten! Voor aanmelding of vragen: Micha van Buuren.

De beheerscommissie
We zijn op zoek naar mensen die willen meedenken als commissielid, kleine technische klussen willen doen, bijzonder schoonmaakwerk willen doen, verantwoordelijkheid willen dragen voor een schone kantine na de training, hand-en-span-diensten willen doen. Voor aanmelding of vragen: Nadine Oudejans.

De materiaalcommissie
We zijn op zoek naar mensen die aan het eind en begin van het buitenseizoen zorgen dat alles op orde is. Voor aanmelding of vragen: Jan Brakenhoff.

Het bestuur
We zijn momenteel goed gevuld, maar staan altijd open voor mensen die graag mee willen denken met de bestuursvisie van de club. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat onze leden zich bij ons zo goed mogelijk op hun plek voelen? Waar moeten we heen? Hoe komen we daar? Voor aanmelding of vragen: Frank Brakenhoff.

Neem contact op!

Heb je vragen, zou je iets willen, is er een tip of wil je iets anders kwijt, schroom niet en laat van je horen! Neem contact op met een van de commissies of met onze secretaris: secretariaat@kvhelios.nl