Vrijwilligersdag 2019 – 11 mei

Zaterdag 11 mei as. vanaf 18.00 uur is het dan zover: de jaarlijkse vrijwilligersdag, waarmee wij alle vrijwilligers willen bedanken voor hun inzet!

Wij hebben “Niels kookt” van het Bakkerpleintje kunnen strikken om voor ons de catering te verzorgen. Deze jonge top‐traiteur staat bekend om vers, voedzaam, gezond en minder zout. Maar vooral … heel erg lekker. Niels kookt zonder slechte E‐nummers, minder suiker en minder slechte vetten. Vooraf serveert hij koude Griekse salade en een pastasalade, het hoofdgerecht zal wok zijn.

Graag wel even laten weten dat je komt. Als het goed is heeft iedere vrijwilliger een mailtje van de secretaris gehad. Een korte reactie op dat mailtje is dan voldoende! Wellicht heb je het mailtje nog niet ontvangen of is hij in je spambox gekomen. Opgeven via onderstaand formulier is in dat geval ook voldoende. Let op: willen overige leden of mensen van buiten de club ook mee eten? Dat kan uiteraard, maar geef je dan wel even voor 6 mei op met het onderstaande formulier. Kosten zijn dan € 6,50 per persoon.

[gravityform id=16 title=false description=false ajax=true]