Wijziging KNKV app (AVG)

BREAKING NEWS speciaal voor al onze jeugdleden (jonger dan 16 jaar).

Per 2 juli is de nieuwste versie van de KNKV wedstrijdzaken app, met extra handige mogelijkheden, beschikbaar.

Onder andere is aangepast dat jongeren onder de 16 jaar persoonlijke gegevens in de app niet meer zelf kunnen aanpassen. Denk hierbij aan pasfoto en telefoonnummer.

Vanwaar deze wijziging?

Sinds 25 mei is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht. Die stelt dat kinderen tot 16 jaar niet zelf mogen aangeven of zij met naam en/of foto zichtbaar willen zijn binnen een platform. En dit geldt dus ook voor de KNKV Wedstrijdzaken app.

Wil je persoonlijke gegevens in de app wijzigen dan is dat natuurlijk wel mogelijk. Je moet dan het e-mailadres van je ouders/voogd even doorgeven aan mij (secretariaathelios@gmail.com). Zodra ik het heb aangepast in Sportlink kunnen je ouders of voogd inloggen en je gegevens zelf aanpassen.

Allemaal een fijne vakantie gewenst.

Paul Wendt, secretaris.